100214

Idag är det Alla Hjärtans Dag och min älskling släppte precis av mig hemma för att bege sig till Sälen med sin familj. Men jag är inte bitter, inte då! Jag skall ha en produktiv vecka! Jag skall plugga och sen funderar jag på att dra ihop en spontan tjejmiddag, gå ut och äta någon dag mitt i veckan, för att skapa lite motivation. Känna att man gör något roligt. Får hoppas mina kära vänner vill hänga med på det!

Men idag blir det nog till att stanna hemma och plugga! Inte för att jag känner mig duktig utan snarare för att mina vänner har pojkvänner att vara med idag, men jag är då inte bitter, inte alls..!

XXX

Kommentarer
Postat av: Sandra

Meeen du, imorgon ska vi ju på ansiktsbehandling!! Vardagslyx är det nya i 2010!! :D



2010-02-14 @ 11:27:40
URL: http://sandrasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0