Dags att bli personlig

Idag har varit en kall men härlig dag! Var först inne i stan med min vän Hanna F och tog en fika på vårt vanliga ställe, Sweet Coffe Bar. Sedan blev det en liten shoppingrunda där jag bland annat köpte de jag har visat i inläggen under. Sedan fick jag kila och möta en annan kär vän, nämligen Sandra och åkte med henne till Sahlgrenska där hon hade en liten läkartid.

Ja, det var min dag i korthet! Imorgon skall jag skriva klart en rapport och förbereda mig inför ett seminarium på torsdag innan jag beger mig till min kära pojkvän på kvällen!

Kommer bli mycket i skolan här framöver, tre kurser istället för två kommer att ta upp min tid. Ja även de kurser som jag genom min egen lathet har lyckats få efter mig också då... Läser ett program som heter "Event Management"Borås Högskola. Programmet i sig är säkerligen jättebra men just nu präglas dagarna av skoltrötthet vilket inte är en motivationshöjare direkt... MEN! Inget skall få stoppa mig att ta examen nu till sommaren!
xxx
Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0