Klippa och färga håret

Idag skall både jag och Hanna F och piffa till oss inför vår stundande resa. Idag blir det klippning och sedan är det också dags att färga utväxten. Det är på tiden nu!

Jag går och klipper mig på Salong Bera i Kungälv och det är suveränt! Man blir alltid otroligt trevligt bemött, härliga priser och de har tid när man vill klippa sig! Jag kan bli så irriterad på folk som tror att man måste gå till en proffssalong för att det ska gå bra. "Jag har för komplicerat hår för att gå till en simpel salong" är den töntigaste meningen jag har hört! Det är bara översittarfasoner och det är ta mig fan de värsta jag vet och därmed basta!

xxx
Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0