Med eller utan stavar?

Jag har som jag tidigare har berättat en tidigare skidupplevelse. Jag var nio år var med min familj och farmor o farfar i Branäs. Vi hyrde skidor och jag skulle upp i liften och jag ska tala om en sak, det gick faktiskt inte! Jag står fast vid det än idag, det var helt omöjligt. Om jag hade haft bättre minne så hade jag säkert kommit ihåg att ingen kom upp i liften den dagen och att det var något fel på den...

Men nu till saken, de skidor jag hade då (utför eller vad man kallar de) hade man inte stavar till. Men menar folk på fullaste allvar att jag som 20 åring skall åka skidor nedför, utan stavar? Eller har man stavar? Eller har man inte? Jag kan inte riktigt med och fråga pojkvännen detta (som är skidfantast) så jag skämmer ut mig här istället. 

Så, nå! Åker man skidor, utför, med stavar eller inte?

xxx
Micaela

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du bestämt dig för att åka nu? :)

2010-01-12 @ 16:11:24
URL: http://sandrasgarderob.blogg.se/
Postat av: Hannamjaou

MED! Det är ett helvete att försöka ta sig fram på platt mark utan stavar, plus att du kommer att se ut som en fem-åring utan! ;) Så du ska med alltså?

2010-01-13 @ 11:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0