Min bloglovin

Jag tänkte tipsa er om de bloggar jag följer och inte kan slita mig ifrån!

Att vara Charlie Schulmans pappa: Alex Sculman är en av mina förebilder, finns ingen som kan skriva bättre eller mer fängslande än han. Hade jag haft samma ordförråd och förmåga att uttrycka mig i skrift hade jag varit lyckligast i världen! Och sen är Charlie (han och Amanda Widells dotter) en av de sötaste bebisarna jag har sett med!

Bloggkommentatorerna: Bästa bloggen om man snabbt vill bli uppdaterad om det mest aktuella i bloggvärlden. Ett måste för de som är bloggintresserade!

Blondinbella: Blondinbellas blogg är inte den mest spännande bloggen men det är roligt att följa en entreprenör och hon har många bra och användbara tips om till exempel studier i sin blogg. Blondinbella läser jag nog mer av vana än intresse nu när jag tänker efter.

Calle Schulman's blog: Briljant! En rolig vardagsblogg som ofta får en att skratta!

Egoinas värld: Började läsa denna blogg efter tips hos Bloggkommentatorerna och har inte ångrat mig en enda gång! En underhållande blogg som egentligen inte handlar om någonting.



Engla's Showroom: Egentligen en otroligt tråkig blogg.. Varför läser jag den? Ingen aning... Vissa bra modetips men själv tycker jag den handlar lite för mycket om förkylningar och promenader.. Den ryker från min bloglovin nu.

FalskSanning: Skvallerblogg om fjortisbloggarna. Jag älskar skvaller, så enkelt är det. Dock stämmer nog ingenting som skrivs i den, men underhållande är det iallafall. Lite patetiskt nog.

Foki: Söt tjej! Vann "Årets Blogg" på Vecko Revyns Blog Awards. Hon skriver om lite annorlunda saker, hennes blogg sticker ut vilket för att det är skön omväxling att läsa den!



Fuck You Right Back: Katrin Zytomierska är rak och ärlig vilket gör hennes blogg rolig. Sen är hon gravid med och är ärlig om vad hon känner och tycker för det, vilket är intressant att läsa. Orkar inte med att läsa massa klyschor.

Kenza: Bra modetips och nästintill ett måste om man gillar bloggar, vare sig man gillar henne eller inte.

Kissie: Jag gillar henne. Jag gillar henne inte. Jag vet inte? Jag borde hata henne men jag kan inte. Det går inte. Jag måste bara läsa alla dumma dumheter hon skriver...

Mogi: En trevlig blogg. Även fast man aldrig har råd att köpa kläderna hon tipsar om så är det ändå en härlig blogg. Den är härligt härlig!

Sandra Viktoria: En av mina bästa vänners blogg. Finns ingen i världen som har så bra klädsmak som kära Sandra så vill ni ha bra och realistiska modetips är det hit ni skall vända er. Sedan är hon en underbar tjej vilket gör bloggen underbar att läsa!

Style By Kling: Jag gillar mode och Let's Dance, var annars kan jag kombinera dessa två om inte i Elin Klings blogg?



xxx
Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0