Ny header och kvällsfika

Nu är jag hos min kära pojkvän och tar det lugnt, njuter av sista jullovsdagen. Snart är jag tillbaka i vardagen igen, ska faktiskt bli skönt! Och mitt mål 2010 är ju att ta examen så jag har en hel del att göra tyvärr...

Senare i eftermiddag skall jag träffa Sandra på en mysig kvällsfika. Ska se om hon är sugen på att ha en plugg-date-dag någon gång nästa vecka, har som sagt en hel del att göra tyvärr... Hon skall även hjälpa mig att fixa en fräsig header hit till bloggen med - kul kul!

Och till mina kära vänner som undrar om det blir av att jag kommer åka skidor vecka 7 så svarar jag: Vet ej, beror på om Robbelibobban får ledigt från praktiken. Får han de så ska Micis ut o åka skidor!!

xxx
Micaela

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi får ta den där headern nästa gång :) Typ i helgen?

2010-01-13 @ 21:04:55
URL: http://sandrasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0