Skidor i Lindvallen?

Jag har fått en förfrågan av min käraste om jag vill följa med och åka skidor i Lindvallen.

Det finns dock ett problem. Eller snarare flera... Jag kan inte åka skidor, har aldrig åkt skidor tidigare, har ingen balans, ramlar och slår mig ofta & rejält, tycker inte om när det är kallt och jag kan verkligen inte åka skidor!

Jag hade en traumatisk upplevelse när jag var nio år och jag hoppas inte att jag skall behöva uppleva det igen. (Läs: jag hoppas jag kommer upp i liften denna gång...)

Vad skall jag göra? Åka med och lära mig eller känna mig besegrad och låta någon annan få åka istället?


xxx
Micaela




Kommentarer
Postat av: Hannamjaou

Hhihihi! Jag hade velat följa med bara för att få se dig i liftarna (antar att du inte kommer ända upp till toppen av backen ;) ?) Åk med och ta en satans massa kort & filmer! :D

2010-01-12 @ 11:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0