Tisdag idag va?

Idag blir det att bege sig ner till Varberg och skolan för ett grupparbete. Ska faktiskt bli skönt att komma igång med de så ångesten kan släppa en liten, liten bit i alla fall.

Redan till London närmar sig med stormsteg, på torsdag skall vi infinna oss på Landvetter kl. 05.00. Innan dess ska jag ha skrivit min problembeskrivning/ämnesbeskrivning till mitt examensarbete som skall vara inne när jag är och strosar i London. Jag vet på ett ungefär vad jag skall skriva så nu skall jag bara få det gjort med. Och ska också sluka lite kurslitteratur så jag hänger med i svängen!

xxx
Micaela

Kommentarer
Postat av: Hanna

"Tisdag idag va?" Exakt samma tanke slog mig när klockan ringde imorse! Det tog dock lite tid innan jag förstod vilken dag det egentligen var. Jag tror jag var lite trött :P

2010-01-26 @ 11:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0