Tiselitisdag!

Ja då var det tisdag ännu en gång! Igår var det skola med kursstart i "Undersökningsmetodik för event" och det verkar både krångligt och svårt och inte ett dugg roligt just nu, hoppas på bättring till nästa föreläsning! 

Idag skall jag plugga Storytelling som jag har hamnat lite bakom med och hoppas att det går så bra som jag har tänkt mig!

Sen hoppas jag även att posten kommer snart för jag väntar fortfarande på paket från asos.com. Det skulle ha kommit förra tisdagen men icke. Mailade dem igår och de sa att om de inte dyker upp innan den 20:e (imorgon) så ska dom kolla upp det. Men jag hoppas innerligt att det dyker upp idag!

Jag i Tallinn i mellandagarna 2009

xxx
Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0