Dags att börja träna

Ja, jag säger de orden jag aldrig trodde jag skulle säga. Jag skall börja träna. Eller ja, det är kanske att överdriva men jag skall börja springa och powerwalka nu när sommaren kommer! Var och köpte handledsvikter och skor igår så nu finns det inga ursäkter längre!
Jag ska prova handledsvikter faktiskt, har fått lite tips om det. Det är ju så att jag har problem med min armbåge och jag behöver träna upp musklerna i armen så de verkade som ett bra alternativ.
Var ute första gängen i morse. Tänkte powerwalka men kände för att testa lite gränser och se hur långt jag orkar springa, eller ja, jogga och jag klarade faktiskt lite mer än 10 minuter vilket är otroligt bra för att vara en tjej som tycker det är jobbigt att gå till bussen. Men min tanke är att 30 min per dag skall jag röra på mig och i och med de så skall jag komma i mina Tommy Hilfiger jeans igen!
/ Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0